
Tecnico Service is sinds begin 2012 een officieel erkende Premium Partner van Melitta NV. Onze dienstverlening is exclusief gericht op onze eigen klanten en omvat zowel het onderhoud als de herstelling van volautomatische espressomachines van het kwaliteitsmerk Melitta.
Bent u klant bij ons en ondervindt uw toestel een technisch probleem, ongeacht of het binnen of buiten de garantie valt? Dan kunt u rekenen op onze professionele ondersteuning en vakkundige service om het probleem op te lossen.
Het stappenplan!
Tecnico Service heeft steeds een goeie oplossing op jouw maat!​



Na meer dan 10 jaar ervaring en als officieel erkende partner van Melitta beschikken wij over de nodige vakkennis, innovatie, klantgerichtheid, transparantie en efficiëntie: dat is wat u van Tecnico Service kunt verwachten. Ook kunt u bovendien op een eenvoudige manier onderdelen en accessoires bestellen.
​​​​
​
Om een correcte en kwaliteitsvolle service aan te bieden, voeren wij alle onderhouds- en herstellingswerken uit in ons herstel-atelier. Wij gaan dus niet op verplaatsing!
Wij maken altijd gebruik van originele Melitta onderdelen. Wij staan hierdoor dus garant voor een goede kwaliteit en service.
Wij bieden u garantie aan! Na herstelling of onderhoud van uw toestel heeft u drie maanden garantie op het uitgevoerde onderhoud en/of de uitgevoerde herstelling. En u verkrijgt twee jaar garantie op de vervangen onderdelen die voortvloeien uit diezelfde herstelling door Tecnico Service!